Administracja zarządcza
Będziesz zdobywać wiedzę i kompetencje niezbędne nowoczesnym administratywistom, którzy innowacyjnie zarządzają i wykonują zadania z wykorzystaniem interdyscyplinarnej wiedzy zarówno prawnej, jak również ekonomiczno-społecznej oraz na temat systemów i usług informacyjnych w administracji publicznej, e-administracji, nowych technologii, integracji nowych rozwiązań zarządzania danymi w istniejących już systemach, bezpieczeństwa i ochrony danych. Administracja zarządcza jest kierunkiem, który umożliwia zdobycie wiedzy prawniczej połączonej z kompetencjami potrzebnymi na współczesnym rynku pracy, w tym przygotowuje do działania w środowisku wyzwań technologicznych i cyfryzacji. Program studiów uwzględnia szeroki kontekst potrzeb tego rynku i konieczność sprostania jego wyzwaniom, w tym nabycie kompetencji miękkich umożliwiających efektywne działanie w zespole, prowadzenie dialogu i negocjacji w środowisku zawodowym. W zależności od wyboru indywidualnej ścieżki kształcenia budowanej w ramach modułów i przedmiotów obieralnych uzyskasz bardziej rozbudowane kwalifikacje w ramach jednej ze ścieżek: w obszarze nowych technologii, cyberbezpieczeństwa albo e-administracji.
Mając wiedzę i kompetencje administracyjne, a jednocześnie umiejętności, by w sposób wrażliwy społecznie i obywatelski wykonywać zarządcze działania administracyjno-prawne w środowisku cyfrowym, możesz pracować w administracji publicznej (rządowej i samorządowej) lub niepublicznej. Masz przygotowanie, żeby zajmować stanowiska operacyjne, analityczne i kierownicze. Z pewnością odnajdziesz się też w organizacjach i instytucjach międzynarodowych czy prowadząc własną działalność gospodarczą .
Twoje kompetencje przydadzą się wszędzie tam, gdzie łączą się problemy prawne, ekonomiczne, techniczne, a także społeczne.
4 semestry