Administracja zarządcza
Zdobędziesz interdyscyplinarną wiedzę z wielu dyscyplin, w szczególności: prawa, ekonomii i socjologii. Zdobędziesz również umiejętności i kompetencje miękkie umożliwiające efektywne działanie w zespole, prowadzenie dialogu i negocjacji w środowisku zawodowym, nauczysz się krytycznie myśleć. Celem kształcenia na kierunku Administracja zarządcza jest przygotowanie absolwentów do funkcjonowania w erze cyfrowej na rynku pracy w zakresie zarządzania organizacyjno-prawnego w administracji.
Możesz pracować w administracji publicznej (rządowej i samorządowej) lub niepublicznej (spółdzielczej, zawodowej), funduszach celowych i agencjach. Masz kompetencje, żeby zajmować stanowiska operacyjne, analityczne i kierownicze w przedsiębiorstwach prywatnych. Z pewnością odnajdziesz się też w organizacjach i instytucjach międzynarodowych czy prowadząc własną działalność gospodarczą. Twoje kompetencje przydadzą się wszędzie tam, gdzie łączą się problemy prawne, ekonomiczne, techniczne, a także społeczne.
6 semestrów