Przejdź do treści

Opublikowano: 10.03.2025 09:07

Nagroda dla PW za najlepszy gadżet promujący polskie uczelnie

Obraz
Statuetka za wygraną w konkursie Genius Universitatis 2025

Parasol z rozetą z Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej zajął pierwsze miejsce w XII edycji konkursu Genius Universitatis na kreatywną kampanię szkoły wyższej. Wygrał w kategorii gadżet. 

Gmach Główny Politechniki Warszawskiej to nie tylko budynek – siedziba naszej Uczelni – miejsce nauki, pracy, politechnicznych uroczystości i spotkań. To także świetna sceneria do robienia zdjęć. Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów GG PW jest rozeta – witraż nad Dużą Aulą. Postanowiliśmy ten symbol wykorzystać w parasolu w myśl hasła „miej zawsze ze sobą swój kawałek Politechniki”. 

Tak powstał unikatowy politechniczny gadżet: na zewnątrz czarny (na jednym brycie znajduje się logo Politechniki Warszawskiej), z widoczną wewnątrz rozetą (która pozwala mieć u siebie nie tylko część Gmachu Głównego, ale też trochę słońca). Parasol jest automatyczny, wytrzymały, świetnie sprawdza się nawet przy intensywnym deszczu i mocniejszym wietrze. 

Obraz
Parasol z widoczną wewnątrz rozetą z Gmachem Głównym
Obraz
Parasol Politechniki Warszawskiej

Jesteśmy uczelnią techniczną, więc gadżet mający praktyczne zastosowanie świetnie wpisuje się w nasze DNA i wzmacnia ten wyróżnik w kandydatach na studia. W parasolu łączymy skrajności: deszcz i słońce – bo takie bywa życie na studiach. 

To politechniczny gadżet nie tylko dlatego, że jest związany z naszą Uczelnią. Także dlatego, że za pomysł, projekt, wykonanie zdjęcia rozety wykorzystanego w parasolu oraz dopilnowanie wszystkich kwestii produkcyjnych odpowiadają pracownicy Politechniki Warszawskiej – Biura Komunikacji i Promocji. 

Obraz
Przedstawiciele uczelni nagrodzonych w konkursie Genius Universitatis 2025 w kategorii gadżet

Genius Universitatis to konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Do tegorocznej edycji zgłosiły się 32 uczelnie, które zaprezentowały 95 prac konkursowych. Nagrody przyznano w 9 kategoriach: reklama prasowa, event, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, film promocyjny, branded content, Genius AD (nagroda za niestandardowe działania), Genius Hero (nagroda dla dyrektora marketingu), Genius Stars (nagroda dla zespołu marketingu). Podsumowanie konkursu i wręczenie nagród odbyło się 7 marca 2025 roku podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego.