Przejdź do treści

Sukcesy

Nasz parasol z nagrodą za najlepszy gadżet promujący polskie uczelnie

Parasol z widoczną wewnątrz rozetą z Gmachu Głównego Politechniki Warszawskiej został uznany najlepszym gadżetem promującym polskie uczelnie przez jury konkursu Genius Universitatis na kreatywną kampanię szkoły wyższej. 

Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów naszego Gmachu Głównego jest rozeta – witraż nad Dużą Aulą. Postanowiliśmy ten symbol wykorzystać w parasolu w myśl hasła „miej zawsze ze sobą swój kawałek Politechniki”. Tak powstał unikatowy politechniczny gadżet: na zewnątrz czarny (na jednym brycie znajduje się logo Politechniki Warszawskiej), z widoczną wewnątrz rozetą (która pozwala mieć u siebie nie tylko część Gmachu Głównego, ale też trochę słońca). 

Za pomysł, projekt, wykonanie zdjęcia rozety wykorzystanego w parasolu oraz dopilnowanie wszystkich kwestii produkcyjnych odpowiadają pracownicy Politechniki Warszawskiej – Biura Komunikacji i Promocji. 

Genius Universitatis to konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Do tegorocznej, już XII, edycji zgłosiły się 32 uczelnie, które zaprezentowały 95 prac konkursowych. Nagrody przyznano w 9 kategoriach: reklama prasowa, event, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, film promocyjny, branded content, Genius AD (nagroda za niestandardowe działania), Genius Hero (nagroda dla dyrektora marketingu), Genius Stars (nagroda dla zespołu marketingu).

Obraz
Parasol z widoczną wewnątrz rozetą z Gmachem Głównym
Kto

Zespół z Biura Komunikacji i Promocji 

Rok