Akademia zarządzania IT w administracji publicznej
Celem studiów jest dostarczenie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych umożliwiających czynne, świadome i efektywne zarządzanie IT w jednostkach organizacyjnych administracji publicznej. Studia przeznaczone są w szczególności dla pracowników administracji publicznej wszystkich szczebli.
Kontakt:
- tel. 22 234 82 77
- podyplomowe.wz@pw.edu.pl
Będziesz mieć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do odpowiedzialnego zarządzania IT w podmiotach administracji publicznej, pozwalające na rozpoznawanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zarządzania zasobami IT, a także rozwiązywanie problemów związanych z realizacją procesów dostarczania zasobów i usług IT w działalności podmiotów administracji publicznej, a także umożliwiające skuteczne prowadzenie działań w sytuacjach związanych z bezpieczeństwem oraz zarządzaniem kryzysowym w zakresie zapewniania usług IT.
2 semestry
Przyjęcia w kolejności zgłoszeń. W studiach mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia (licencjackie, inżynierskie, magisterskie). Preferowani są kandydaci, którzy uzyskali rekomendację zatrudniających ich jednostek administracji publicznej.