Przejdź do treści

Business Models and Digital Technology Platforms. Implementation and Complexities for Digital Business

W monografii naukowej przedstawiono analizę wpływu Cyfrowych Platform Technologicznych (DTP, ang. Digital Technology Platforms) na zmiany w modelach biznesowych. Autor wskazuje kluczowe czynniki sukcesu w wdrażaniu i korzystaniu z takich platform, a także bariery, takie jak brak wystarczającej wiedzy o CPT lub trudności w pozyskaniu odpowiednich zasobów finansowych.

Książka "Business Models and Digital Technology Platforms. Implementation and Complexities for Digital Business" przedstawia kompleksowy model CPT oparty na badaniach empirycznych prowadzonych w Polsce. Pokazuje, jak platformy wpływają na działalność firm, ich konkurencyjność, rolę konsumentów w procesie współtworzenia innowacji, doświadczenia użytkowników, a także jakie są skutki wykorzystania sztucznej inteligencji dla autonomii CPT.

Publikacja oferuje unikalne, całościowe spojrzenie na złożoność tych zagadnień oraz ich znaczenie w cyfrowym biznesie. Łącząc teorię z praktyką, książka stanowi cenne źródło wiedzy dla przedsiębiorców oraz badaczy zajmujących się innowacjami w modelach biznesowych, zarządzaniem strategicznym, zarządzaniem innowacjami, transformacją cyfrową i zmianami organizacyjnymi.

Książka:

Business Models and Digital Technology Platforms. Implementation and Complexities for Digital Business

Autorzy z PW:

Krzysztof Bartczak

Rok wydania: