Znak Politechniki Warszawskiej

PW z dwiema nagrodami Genius Universitatis 2020

Jury konkursu doceniło Politechnikę Warszawską za działania związane z nieszablonową kampanią rekrutacyjną w roku akademickim 2019/2020. Podczas gali, która odbyła się w trakcie XXXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2020, przyznano nam główną nagrodę w kategorii content marketing, a także dyplom za zajęcie drugiego miejsca w kategorii reklama prasowa.

Fot. Michał Sierszak

Fot. Michał Sierszak

Pierwszą nagrodą została wyróżniona promocja projektu studenckiego e-MaksPower, czyli elektrycznego bolidu zbudowanego dla dziesięcioletniego Maksa, chłopca z dystrofią mięśniową. W zgłoszeniu konkursowym podkreślona została unikatowość tego przedsięwzięcia i jego wartość dla kandydatów. Historia e-MaksPowera nie tylko edukuje, ale również rozwija wyobraźnię i pokazuje najlepsze wzorce. 

Premiera bolidu

Z kolei głównym motywem nagrodzonego projektu graficznego był klawisz enter, któremu towarzyszyło hasło Wejdź do świata PW. Obydwa elementy stanowiły symboliczne zaproszenie kandydatów do dołączenia do politechnicznej braci studenckiej.

Za stworzenie i realizację koncepcji kreatywnych odpowiedzialne było Biuro ds. Promocji i Informacji Politechniki Warszawskiej.

Reklama-prasowa-Genius

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym w tegorocznej odsłonie konkursu!

O nagrodach przyznanych za nasze wcześniejsze działania można przeczytać w archiwalnych artykułach: 

Genius Universitatis 2019

Genius Universitatis 2018

Genius Universitatis 2017

Genius Universitatis 2016

Genius Universitatis 2015